Μαρτίου 09, 2006

Ας Αρχίσουν οι Χοροί




Σήμερα ξεκινάω το σημαντικότερο, ίσως, έργο της μέχρι τώρα καριέρας μου στο χώρο της δημιουργίας. Σκέφτομαι αν θα ήταν πρέπον να δείχνω εδώ τη πορεία, απο τη σύλληψη της ιδέας μέχρι και το τελικό αποτέλεσμα. Πρόκειται για τη διπλωματική μου στη σχολή, μια ταινία διάρκειας ενός μέχρι δυο λεπτών. Το θέμα είναι, η Γέννηση, η Ζωή και ο Θάνατος μέσα απο τα τέσσερα στοιχεία της Φύσης. Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε σχόλια και γνώμες (Χλωμό το βλέπω αλλά δε πειράζει).

Αυτά προς το παρόν.

12 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

En to idio me jino pou mas elales stin kipro?

Μαρτίου 09, 2006 4:42 μ.μ.  
Blogger henrygrey said...

Μόλις τώρα έβαλα το post! Ναί, είναι το ίδιο.

Μαρτίου 09, 2006 4:44 μ.μ.  
Blogger greekgaylolita said...

Σε τι σχολή είσαι?
Σκηνοθεσίας?
Πάντως πολύ ενδιαφέρουσα ακούγεται
η ιδέα σου(μη το βλέπεις καθόλου χλωμό)

Μαρτίου 09, 2006 9:45 μ.μ.  
Blogger henrygrey said...

Όχι, είμαι στο 3D Animation. :) Ευχαριστώ για το σχόλιο, πάντως στο μυαλό μου είναι πιο ενδιαφέρον απ' ότι μπορώ να το παρουσιάσω εδώ ως concept (δεν είμαι τόσο καλός στο να περιγράφω τις ιδέες μου:)

Δε βρίσκω την [ιδέα] χλωμή, αλλα τη πιθανότητα να παίρνω γνώμες πάνω στο project, εφόσον όμως υπάρχει τουλάχιστον ένα άτομο που το βρίσκει ενδιαφέρον (εκτός απ' τους φίλους μου που θέλουν δε θέλουν θα βλέπουν τη πορεία) τότε νιώθω πως του το χρωστάω.

Φιλιά πολλά!

Μαρτίου 09, 2006 10:41 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ενδιαφέρον μου ακούγεται! Ειδικά σε 3D animation. Και δεν κατάλαβα παρακαλώ, γιατί χλωμό? Θα βαρεθείς να ακούς τις γνώμες μας, θα το δεις!! Keep us posted, please! xx

Μαρτίου 10, 2006 1:31 π.μ.  
Blogger the ibt said...

Good luck with that.

Και thanx για το link. :)

Μαρτίου 10, 2006 2:44 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Hello.
Τσέκαρε το blog please, έβαλα την ανακοίνωση και αν θες θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε από κοντά! :)

Μαρτίου 10, 2006 4:26 π.μ.  
Blogger Solitary Devil said...

ate elpizo na kamnis post sixna

Μαρτίου 10, 2006 9:00 π.μ.  
Blogger SomeonethatIusedtobe said...

Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ η ιδέα..και επειδή ξέρω οτι είσαι πολύ καλός, είμαι σίγουρη οτι θα το κάνεις τέλειο(όπως πάντα)! Τώρα, παίζει και ο χρόνος σαν εμπόδιο στην ιδέα, όπως ήδη σου είπα : Γλίτωσε χρόνο, πηγαίνοντας απο τον 3D κόσμο σου στον αληθινό(με stills), you know u r good in After Effects!! Απλά:ΟΡΓΑΝΩΣΟΥ!

* Καλή Επιτυχία babe!! ;)

Μαρτίου 13, 2006 4:23 μ.μ.  
Blogger henrygrey said...

Εφούκο δε θα το κάνω αυτό τελικά.. Δε με φτάνει ο χρόνος, και ξέρεις πόσο τελειομανής είμαι..

Μαρτίου 13, 2006 4:26 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Henry

Ομολογώ την αγραμματοσύνη μου στο χώρο με τον οποίο ασχολείσαι, αυτό το still όμως με σαγηνεύει. Η ελάχιστη εμφάνιση χρώματος, το στήσιμο της ανθρώπινης μορφής στο χείλος της αποβάθρας, οι αμφίθυμοι σχηματισμοί στο βάθος. Keep posting.

Φιλιά

Μαρτίου 13, 2006 9:01 μ.μ.  
Blogger henrygrey said...

Αγαπητέ μου George

Χαίρομαι που σ' άρεσε το still, όμως ίσως το παρεξήγησες. Αυτή δεν είναι δικιά μου φωτογραφία, ή έστω καρέ απο video, είναι μια φωτογραφία απο το Corbis στην οποία έβαλα τους "σχηματισμούς" ως ενα δείγμα για το τι έχω στο μυαλό να κάνω. Τώρα, αν το video θα είναι κι αυτό ασπρόμαυρο με μόνο τους σχηματισμούς έγχρωμους, είναι ένα θέμα που θα δω στη πορεία.

Και καθώς είσαι "αγράμματος" στο χώρο αυτό, θα χαρώ να σου τον μάθω, μέσα απο το blog :)

Φιλια!

Μαρτίου 14, 2006 2:26 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

html hit counter