Απριλίου 11, 2006

Day in Motion


Η σημερινή μέρα με εξουθέωσε. Καταρχήν ξύπνησα το μεσημέρι μετά απο 4 ώρες ύπνου γιατί στις τρεις το απόγευμα θα κατεβαίναμε στο γνωστό εκατελειμμένο σπίτι για τα τελευταία γυρίσματα του video-clip. Εκτός απο το γεγονός ότι εγώ έσκαγα στα γέλια κάθε φορά που έμπαινα στο πλάνο και το ότι νύχτωσε λίγο απότομα (ή απλά αργήσαμε), όλα πήγαν καλά. Αυτό όμως που με αποτελείωσε ήταν η επιστροφή μου απ' τη Πειραιώς (στο ύψος της Τεχνόπολης) μέχρι τη Κυψέλη... με το ποδήλατο. Αλλά κατα κάποιο τρόπο ήξερα μέσα μου πως θ' ανταμοιφθώ για όλο αυτό τον κόπο (ή τουλάχιστον έτσι ελπίζει ο πολύ αισιόδοξος henry).

Το βράδυ πήγαμε να δούμε το Ice Age 2 στο Mall κι αν δε κοιμόμουν στα μισά της ταινίας, θα σας έλεγα και τις εντυπώσεις μου (ξύπνησα λίγο πριν το τέλος). Ξέρω, είναι λίγο βλάσφημο εκ μέρους μου, μιας κι είναι ο χώρος μου αυτά τα πράγματα, αλλά ένα κεφάλι το 'χω κι εγώ. Αυτή τη στιγμή περνάμε το υλικό που τραβήξαμε σήμερα στον υπολογιστή για το post-production και υποθέτω πως.. αυτό ήταν. Την Τετάρτη πρέπει να στείλω τις συμμετοχές μου. Ξέρω πως είναι λίγο κουραστικό να μιλάω μόνο γι' αυτό το πράγμα, αλλά τελευταία, μόνο αυτό σκέφτομαι. Μέχρι κι ο Felix μου 'κανε παράπονο ότι τον παραμέλησα, κι είναι αλήθεια. Αλλα θα του το ανταμοίψω. (Μπορεί να πάω Βιέννη τον Μάιο για τα γενέθλια του).

Τώρα. Μετά απο επίμονες παρακλήσεις χιλιάδων θαυμαστών (μέσω e-mail! Μήν τις ψάχνετε εδω μέσα :) ιδού και οι τρεις άλλες συμμετοχές που θα στείλω στο mad, σε μορφή video αυτή τη φορά.
Θα με συγχωρέσετε για το μεγάλο μέγεθος των αρχείων, αλλά πιο μικρό δε γίνεται.

Το πρώτο είναι εργασία που 'χα κάνει για τη σχολή. Το brief ήταν να κάνουμε μια διαφήμιση για ένα οποιοδήποτε προιόν θέλουμε, ακολουθώντας τις τεχνικές ενος οποιουδήποτε κινήματος τέχνης (μπορείτε να μαντέψετε ποιό;). Tip: Ναι, εγώ χορεύω.

Το δεύτερο, όπως ήδη έχω αναφέρει, είναι μια διαφήμιση που είχα κάνει πέρυσι για ένα φωτογραφείο στη Κύπρο, τ' οποίο θα 'μπαινε ως εισαγωγικό video σε κάθε γαμήλιο DVD.

To τρίτο είναι το Subject της πτυχιακής μου εργασίας που είναι και η πρώτη ολοκληρωμένη μου απόπειρα στο Character Animation. Tip: Το αρχικό όνομα του χαρακτήρα ήταν Felix, αλλά αυτό δεν άρεσε στον ίδιο (long story) γι' αυτό και τον βάφτισα με τ' όνομα του τρισχαριτωμένου μου ανηψιού.

Άντε, σας κούρασα πάλι. Enjoy!

1. iPod Ad (4.85mb)
2. Photomania Ad (6.09mb)
3. Pampoui The Scientist (18.50mb)




That's all folks.

24 Comments:

Blogger Solitary Devil said...

Θέλω να είμαι ο πρώτος που θα σου αφήσει σχόλιο!

Χα, να μάθετε:Ρ

Κλασικά κοιμήθηκες στην μέση της ταινείας και όπως πάντα ξυπνάς λίγα λεπτά πριν το τέλος.

Θα δεις και τα σχόλια των άλλων, γιατί τα δικά μου τα ξέρεις ήδη. ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΑ!

Απριλίου 11, 2006 4:14 π.μ.  
Blogger Psipsinel said...

katapliktiki doulia bravo :)

Απριλίου 11, 2006 6:48 π.μ.  
Blogger thegypsy said...

Αν και δεν ξέρω πολλά απο videakia ένας φίλος μου μου είπε ότι είναι πολύ καλή δουλειά! Αυτο που ξέρω να πω εγώ είναι ότι αισθητικά τουλάχιστον μου αρέσουν πολύ και ειδικά το τρίτο έχει και γέλιο.
ΑΑΑΑΑΑ!!!!!!! Και να πω ότι μου άρεσαν και οι μουσικές επιλογές στο πρώτο...
Way to go!!!
Kαλημέραααα :)

Απριλίου 11, 2006 11:19 π.μ.  
Blogger henrygrey said...

Καλημέρα παιδιά, μα τί ωραίος τρόπος είναι αυτός να ξυπνήσει κανείς! Με ωραία σχόλια! Να 'στε καλά :)

Solitary, είσαι και ο πρώτος που βλέπει και τα περισσότερα videos που κάνω (απο το γυμνάσιο... θυμάσαι?)

Ψιψινέλ, σ' ευχαριστώωω! :)

Gypsy, χαίρομαι που σ' άρεσαν, και σ' εσένα και στον φίλο σου. Το τρίτο έχει γέλιο, πράγματι, κι η μουσική του είναι απο ένα παιχνίδι (The Movies). Το πρώτο έγινε σ' ένα απόγευμα. Παρέδιδα την επόμενη μέρα αν θυμάμαι καλά.

Thanks guys and gals :)

Απριλίου 11, 2006 2:14 μ.μ.  
Blogger Chris said...

i like the fact you lose your sleep over your projects.

of course, your clips are stellar :)

Απριλίου 11, 2006 4:03 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

LOL το cartoon ήταν πολύ καλό! Και η μουσική άψογη (I love "The Movies" Soundtrack!)

Applause.

Απριλίου 11, 2006 6:02 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Well den ta eida epeidi den exo broadband spiti k tha mou parei apo 1 mexri 4 ores na ta katevaso me dial up.. :P

Thimame ekeino me to fotografio k to cartoon (btw exo osa videos/stills mou esteiles akoma) k einai poli kala.

Good Luck!

Απριλίου 11, 2006 6:23 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Dear Chris, it's always torturing but always rewarding, you know Michaelangelo once "Sleeping is a waste of time" and I just couldn't agree more (my body doesn't think so)Stellar?? Wow! Thanks!

iblog, your comments are always welcomed and respected.
Thanks a lot!

Υποκλίνομαι :)

Gianni, damn man, get a broadband connection!! Btw, how's nova? And once again, thanks :)

Απριλίου 11, 2006 7:57 μ.μ.  
Blogger NetKerveros said...

Καλά, το τρίτο δεν παίζεται. Μόνο και μόνο η μουσική επιμέλεια, το κάνει άπαιχτο. Δηλαδή, τώρα για να καταλάβω, ήταν καλό το Ice Age, η όχι; Χρυσούς τους έχω κάνει το φίλους μου να πάμε και μάλλον με βλέπω με την τρίχρονη βαφτιστήρα μου στο μεταγλωττισμένο.

Απριλίου 11, 2006 8:00 μ.μ.  
Blogger Konstantinos B said...

Emena mou arese idiaitera to 2o. Poli euxaristo kai aisiodoxo sto mousiko tou meros. Mou eftiaxe ti diathesi :) Kali epitixia.

Απριλίου 12, 2006 2:12 π.μ.  
Blogger Neilys said...

apaixta ta clipakia , eidika auto me ton ksanthompompira! Kai kserathika me tous titlous "empneusmeno apo ton adelfo mou" :P:P:P

Απριλίου 12, 2006 2:53 π.μ.  
Blogger henrygrey said...

Netkervere η μουσική, όπως ανέφερε κι ο iblog είναι απ' το παιχνίδι The Movies, και το ερωτεύτηκα με τη μία! Χαίρομαι που σου άρεσε :) Όσο για το Ice Age. Λοιπόν, καταπληκτικό animation, πολύ καλό humour (ένα θα σου πώ: I believe I can fly!), αλλά η ιστορία με χάλασε λίγο, περίμενα κάτι πιο.. πολύπλευρο, κάτι πιο περιπετειώδες βασικά. Final verdict: Θα το απολαύσεις!

Καλώς τον Κωνσταντίνο! Ευτυχώς άρεσε και στον πελάτη το δεύτερο, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για το σχόλιο, και χαίρομαι που σου 'φτιαξε τη διάθεση (εμένα πλέον μου σπάει τα νεύρα τόσες φορές που την έχω ακούσει).

Giorgie Ο Ξανθομπόμπιρας έπρεπε να τ' ονομάσω τόσο καιρό που έψαχνα όνομα. Αχ, πού ήσουνα τότε? Χαχα είναι πραγματικά εμπνευσμένο απο τον αδελφό μου, δηλαδή μιλούμε το παιδί έχει φτιάξει ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Απο κοτέτσια μέχρι γήπεδα μέχρι συνεργείο για ποδήλατο. Κάθε μέρα που ξυπνάει του 'ρχεται και μια νέα ιδέα.

Παιδιά σας ευχαριστώ ξανά και χαίρομαι που σας αρέσουν τα κλιπάκια. Είναι καλό να ξέρεις οτι η δουλειά σου αρέσει και σε ανθρώπους που δεν ασχολούνται (ενεργητικά) με τον χώρο.

Τα φιλιά μου σε όλους

Απριλίου 12, 2006 9:27 π.μ.  
Blogger MoSeS said...

hEY!
Το craby στορυ μου έφταιξε το πρωινό! Thanks & keep being inspirational ;-)

Απριλίου 12, 2006 10:10 π.μ.  
Blogger henrygrey said...

Που 'σαι ρε Moses! Καλά, είσαι σοβαρός? Μ' ευχαριστείς εσύ? ΕΓΩ πρέπει να σ' ευχαριστήσω που έκανες το κόπο και το κατέβασες :) Χαίρομαι που σου 'φτιαξε το πρωινό, και φυσικά θα keep being inspirational, δεν έχω επιλογή χαχα

Καλημέεερααα

Απριλίου 12, 2006 10:15 π.μ.  
Blogger NetKerveros said...

Το καλύτερο από όλα είναι το τεράστιο σφυρί που βγάζει!

Απριλίου 12, 2006 3:42 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Babe, τι να σου πω..πάλι τα ίδια!
Είναι πολύ καλό ολο αυτό και η
πιθανότητα να κερδίσεις...μεγαλύτερη!

*GOOOOOOOOOOD LUCK!

Απριλίου 12, 2006 4:11 μ.μ.  
Blogger electroman said...

You've done a great job, well done!

Απριλίου 12, 2006 11:44 μ.μ.  
Blogger Neilys said...

εγώ πάλι αν έφτιαχνα κάτι εμπνευσμένο από την αδελφή μου θα έπρεπε να ταν κάτι που θα καταστρέφει μόνο χεχε

Απριλίου 14, 2006 2:57 μ.μ.  
Blogger henrygrey said...

Δέσπω έχεις δίκαιο, είμαι καμένος. Χρειάζομαι διακοπές (όπως Κύπρο ας πούμε..)

Kervere πολλοί φίλοι μου είπαν πως αυτή είναι η χειρότερη σκηνή, οπότε καταλαβαίνεις οτι χαίρομαι που ακούω μια διαφορετική γνώμη

Εφούκο πάλι τα ίδια και τα ίδια θα λέμε? ;) Thx

Irakli να 'σαι καλά!

Giorgie κι ο αδελφός μου καταστρέφει πράγματα (αυτά που έφτιαξε) :)

Σας ευχαριστώ όλους..
Αυτές οι ώρες είναι πολύ μα πολύ δύσκολες

Απριλίου 14, 2006 3:35 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Εκπληκτική δουλειά!

Εάν ποτέ γυρίσω στο πατρίδα και είσαι ακόμα ενεργός [όχι καμμένος ;ο)] μάλλον βλέπω να σε χρειάζομαι!

Καλή ξεκούραση!

(όποια στιγμή τα καταφέρεις!)

:ο)

Απριλίου 14, 2006 8:39 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Επιτελους!!!
Καταφερα να διαβασω το μπλογκ σου!!
(εψαχνα καιρο να βρω που ειναι το view για να αλλαξω τη γραμματοσειρα, δε θελω σχολια) :-((((

Ειδα και τα βιντεο, φοβερα, αλλα δεν ακουω τη μουσικη, αν κι εχω κατεβασει κατι προγραμματα, αλλα φευ :-((

Απριλίου 16, 2006 10:19 π.μ.  
Blogger henrygrey said...

Loucretia!! Καλως όρισες! Δεν ήξερες δε ρώταγες? :) Παράξενο που δεν μπορείς ν' ακούσεις ήχο, κι είναι κρίμα γιατί είναι το 50% των videos.. Hmm.. Θα σκεφτώ τι μπορεί να γίνει..

Σ' ευχαριστώ :)

Απριλίου 18, 2006 4:10 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Where did you find it? Interesting read » »

Φεβρουαρίου 01, 2007 3:55 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

best regards, nice info Feet couple doing footjob sex Man skin care review

Απριλίου 27, 2007 1:49 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

html hit counter