Απριλίου 08, 2006

The Torn Project 4

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους μου συμπαραστέκονται!
Όλα φαίνεται να πηγαίνουν καλά με το video-clip. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος γι' αυτό κι εχω τα δάχτυλα σταυρωμένα. Αυτό που ίσως δε θα 'πρεπε να κάνω είναι να έχω σίγουρη τη νίκη, but I can't help it! Τη Δευτέρα (αν μας κάνει τη χάρη η πρωταγωνίστρια και το συνεργείο) ή Τρίτη θα ξαναπάμε για τα τελευταία γυρίσματα, κι ελπίζω να πάνε όλα καλά, γιατί την επόμενη Κυριακή φεύγω για Κύπρο. Πρέπει το αργότερο μέχρι τη Τετάρτη να' χω στείλει όλες μου τις συμμετοχές.

Αυτό που θέλω όμως ν' αναφέρω, είναι πως.. ουσιαστικά δεν λαμβάνω μέρος
μόνο για το έπαθλο, αλλά και για άλλους δυο λόγους. Κατ' αρχήν, μου δίνεται η αφορμή να δοκιμάσω τις ικανότητες μου στη δημιουργία μουσικού video-clip, κάτι που έτσι κι αλλιώς μ' ενδιαφέρει πολύ και θέλω ν' ασχοληθώ. Το δεύτερο όμως και το κυριότερο, είναι πως αν κερδίσω, τότε το video μου θα προβάλλεται στο Mad για κάποιο διάστημα.. Και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι το email μου θα φαίνεται καθ' όλη τη διάρκεια του video σε μια γωνιά, τότε το ίδιο το video λειτουργεί και ως showreel (portfolio). Κι αυτό, όπως καταλαβαίνετε, σημαίνει δωρεάν διαφήμιση.

Λοιπόν. Αυτό ήταν. Πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσω.
Image hosting by Photobucket

16 Comments:

Blogger SomeonethatIusedtobe said...

H πρωταγωνίστρια :P θα σας κάνει
την χάρη...

*Με όλη μου την καρδιά, εύχομαι να
κερδίσεις!
Όχι για τα δώρα, αλλά για να
ανοίξουν όλες οι πόρτες μπροστά σου
επειδή ξέρω οτι σου αξίζει απόλυτα!!

Απριλίου 09, 2006 1:43 π.μ.  
Blogger henrygrey said...

Αχχ Εφούκο μου ευχαριστώ... Μακάρι να πάνε όλα καλά ρε..

Απριλίου 09, 2006 1:45 π.μ.  
Blogger electroman said...

Good luck!All the best.

Απριλίου 09, 2006 2:37 π.μ.  
Blogger henrygrey said...

Δέσπω..... γιατί...

Απριλίου 09, 2006 4:22 π.μ.  
Blogger northaura said...

καλή τύχη κι από μένα,όλα να πάνε καλά

Απριλίου 09, 2006 11:07 π.μ.  
Blogger Chris said...

no drama please!! you'll be fine, it's very good.

Απριλίου 09, 2006 11:57 π.μ.  
Blogger Solitary Devil said...

δεσπώ ΓΙΑΤΙΙΙιιιι!;;;

άτε ρε είναι τέλεια η σκηνή με το μάτι..

Απριλίου 09, 2006 12:13 μ.μ.  
Blogger Konstantinos B said...

Kali epitixia. Tsekare kai tis photo pou exw travixei. To ling einai sto blog mou. My photos at Flickr. Tha ektimousa ti gnwmi sou.

Απριλίου 09, 2006 2:54 μ.μ.  
Blogger NetKerveros said...

Πολύ καλή αυτή με το μάτι. Φέρνει κάτι από gothic και θρίλερ. Καλή επιτυχία!

Απριλίου 09, 2006 4:12 μ.μ.  
Blogger henrygrey said...

Northaura να 'σαι πάντα καλά
Μ' αρέσει το blog σου, σε βάζω link.

Chris, I can't help it! I'm a natural born drama queen (Ask my boyfriend)

Σταύρο και Netkerveros στην αρχή είχα βάλει ένα τριαντάφυλλο να ανθίζει στη θέση της ίριδας (έτσι λέγεται?) αλλά φαίνεται πολύ σατανικό!!

Κωνσταντίνε να 'σαι καλά, σου 'χω βάλει ήδη comments :)

Απριλίου 09, 2006 7:33 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

break a leg. :)

Απριλίου 10, 2006 3:01 π.μ.  
Blogger henrygrey said...

I will! Thanks :)

Απριλίου 10, 2006 4:41 π.μ.  
Blogger Solitary Devil said...

Kουτσός άνθρωπος πώς θα κερδίσει βραβείο;

Απριλίου 10, 2006 8:16 π.μ.  
Blogger henrygrey said...

Σταύρο.... it's an expression ^_^

Απριλίου 10, 2006 12:34 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

poses fores na sou po good luck? ante, good luck..again.
hugs stelouko

Απριλίου 10, 2006 8:21 μ.μ.  
Blogger henrygrey said...

Hugs ευούυυυκο, όλα θα πάνε καλάααα το ξέερωωωωω

Απριλίου 11, 2006 1:53 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

html hit counter